Δευτέρα 21 Μαΐου 2012

Γνωρίζοντας τον Alex Dimou



   Γεννήθηκε και μεγάλωσε στην Λαμία. Θεωρείται από πολλούς (και από μένα) ένα μεγάλο ταλέντο στο χώρο της Tech House μουσικής σκηνής και έχει μπει στο χώρο από πολύ μικρός. Η παρακάτω συνέντευξη έγινε αποκλειστικά για το Dubium και τον ευχαριστούμε για τον χρόνο του.


......την συνέντευξη πήρε ο Στέλιος Μουρατίδης





1. Dj, μουσικός παραγωγός στην Tech House-Minimal μουσικη. Πόσο δύσκολο είναι να ασχοληθεί κανείς στην Ελλάδα?

Τώρα πλεόν καθόλου δύσκολο! Όσοι αποφασίζουν να «ψαχτούν» στην Ελλάδα, το γυρνάνε στην ηλεκτρονική μουσική! Άλλωστε είναι πολύ hype η Deep House στην Ελλάδα!! Και η πρόσβαση πλέον είναι πολύ εύκολη. Το θέμα είναι όμως ποιος είναι αυτός που ασχολείται σωστά και ποιος είναι αυτός που μένει…


2.Πρώτη «επίσημη» δουλειά σου το Mini-Man, που υποστηρίχθηκε από πολλούς παραγωγούς ανά τον κόσμο. Πέρα από τις μουσικές δυσκολίες, είδες ανταπόκριση από ελληνικές εταιρίες και κόσμο?

Όχι, ούτε καν! Στην Ελλάδα με μάθανε 2 χρόνια μετά, όταν έβγαλα το album στην Κλικ. Μέχρι τότε, ότι feedback έπαιρνα ήταν από το εξωτερικό.


3.Θυμάσαι τον πρώτο δίσκο που αγόρασες?

Ο πρώτος δίσκος ήταν το "Euphoria: for the Mind, Body and Soul" το 1998. Ήταν μια διπλή συλλογή από PF project. Περιείχε κομμάτια όπως το "Higher state of consciousness" του Josh Wink και το "Meet her at the love parade" του Da Hool, τα οποία έπαιζαν στο σπίτι καθημερινά 24/7! Ήταν ουσιαστικά η πρώτη μου επαφή με την ηλεκτρονική μουσική. Η παλιά καλή rave!


4.Πότε ξεκίνησες να ασχολείσαι με την μουσική επαγγελματικά? Σε τι ηλικία?


Η πρώτη μου επαγγελματική κυκλοφορία ήταν το 2007, σε ηλικία 18 χρονών στην Αθήνα, στο πρώτο έτος σπουδών μου.


5.Πρόσφατα ήσουν στο Miami.Πως ήταν η εμπειρία?

Για να σου πω για το Miami και το WMC θα χρειαστούμε τουλάχιστον 2-3 σελίδες! Με λίγα λόγια ήταν μια μοναδική εμπειρία, τελείως διαφορετική από το Ministry of Sound. Γνώρισα και άκουσα όσους ήθελα να γνωρίσω και να ακούσω και έπαιξα δίπλα σε ονόματα που θαύμαζα πολύ όταν ήμουν μικρός. (http://www.youtube.com/watch?v=mG9WTZDFZGw)


6.Η Tech House-Minimal μουσική δεν είναι τόσο διαδεδομένη στην Ελλάδα όσο στην Ευρώπη. Που πιστεύεις ότι οφείλεται αυτό?

Υπάρχουν πάρα πολλοί παράγοντες οι οποίοι ευθύνονται γι ’αυτό. Ο κυριότερος λόγος όμως είναι η παιδεία. Η μουσική παιδεία αν θες. Ο Γερμανός μεγαλώνει με techno, rock και όπερα, ο Έλληνας μεγαλώνει με μπουζούκια, πίστα και γαρίφαλο. Και δεν το λέω υποτιμητικά. Ίσα ίσα, είναι ωραίο ένα ολόκληρο κράτος να διασκεδάζει με την δική του μουσική. Δεν θεωρώ όμως ότι ο Κιάμος και η Ζήνα αντιπροσωπεύουν την ελληνική μουσική. Κάπου λίγο το έχουμε μπερδέψει το όλο θέμα…


7.Ποιο είναι το μεγαλύτερο πάρτυ που έχεις παίξει?

Τα δύο μεγαλύτερα πάρτυ που έχω παίξει ήταν το ένα στο Ministry of Sound, στο κεντρικό room, μαζί με Funkagenda και το άλλο ήταν το closing party του WMC 2012 στο Miami. Ήταν το κλασικό πάρτι με το όνομα "This is Miami" που γίνεται κάθε χρόνο από τον Sander Kleinenberg. Αυτά τα δύο ήταν τα μεγαλύτερα πάρτι που έχω παίξει, όχι όμως και τα καλύτερα…


8.Αναμφισβήτητα το πιο γνωστό κομμάτι σου είναι το remix από το Limiti to your love του James Blake. Πως ένιωσες όταν το άκουσες έξω για πρώτη φορά?


Το πιο γνωστό μου κομμάτι είναι το Quiet Riot. Στο εξωτερικό είναι το edit του Blake. Σίγουρα το να ακούς να παίζονται κομμάτια σου είναι κάτι πολύ όμορφο και σου δείχνει ότι η δουλεία σου αξίζει. Όμως ένιωθα πολύ πιο όμορφα όταν άκουγα τα άλλα κομμάτια μου να παίζονται, παρά το edit του Blake. Γιατί όπως και να’ χει, το συγκεκριμένο edit ήταν αναμενόμενο ότι θα παιζόταν. Το original κομμάτι είναι πολύ γνωστό και όλοι οι dj’s έψαχναν ένα τρόπο να μπορούν να το παίξουν. Το δικό μου edit δεν ήταν τίποτε άλλο παρά μια μπότα 4/4 (ρυθμός) και ένα snare, τα οποία έκαναν το original κομμάτι πιο dj friendly και πιο εύκολο να το mixαρουν. Εγώ ουσιαστικά δεν έκανα τίποτα. Όλα τα εύσημα πάνε στον James Blake (και φυσικά στους πρωτεργάτες του "Feist") και στον Daniel Bortz ο οποίος ήταν ο πρώτος που έκανε edit στο κομμάτι. Η δική μου ιδέα πάτησε καθαρά πάνω στην δική του. Απλά δεν μπορούσα να αγοράσω το δικό του edit, διότι πουλιέται στην εξωφρενική και απαράδεκτη τιμή τον 290 Euro, οπότε το ξαναέφτιαξα από την αρχή για να το έχω να το παίζω εγώ.


9.Έρχεται περιοδεία το καλοκαίρι? Πότε να περιμένουμε την επόμενη δουλεία σου?

Δεν έρχεται ούτε καλοκαιρινή περιοδεία ούτε τίποτα! Τον χρόνο που μας πέρασε έκανα όλα τα gigs που ήθελα να κάνω, έσβησα από την λίστα μου αρκετούς στόχους που είχα και είμαι πλήρως ικανοποιημένος. Το τελευταίο μου κανονισμένο gig είναι στις 2 Ιουνίου και μετά από αυτό έρχεται περίοδος ανασυγκρότησης! Είτε αυτό σημαίνει studio, είτε διακοπές διαρκείας.


10.Κλείνοντας, αγαπημένος καλλιτέχνης?

Soul Clap! Με διαφορά και χωρίς δεύτερη σκέψη…



Social Media links:


Facebook: https://www.facebook.com/pages/Alex-Dimou/24200478762
Beatport: https://www.beatport.com/en-US/html/content/artist/detail/53056/alex_dimou
Soundcloud: http://soundcloud.com/alexdimou
Mixcloud: http://www.mixcloud.com/djalexdimou/
Twitter: http://twitter.com/#!/alexdimou


Dubium/Alex_Dimou/Mouratidis by Stelios Mouratidis on Grooveshark

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου